Khamis, 1 November 2012

JaLaN - jaLaN (PaRt II)

Salam semua..

Kali ini nak kongsi cerita sambutan hari lahir anak dara aku (sambungan dari entri semalam).. Sambutan kelahiran anak aku boleh la dikatakan menyeronokkan.. Tanggal 15/10/2012 genapla usia anak aku 2 tahun. Ya Allah terima kasih kerana memberikan kami zuriat untuk kami mendidik anak menjadi solehah, bijak dan sebagainya (perkara baik). Rasa macam sekejap je masa berlalu.. So pada 15hb tu kami semua menyambut di salah satu Restoran dengan pelbagai hidangan yang menarik dan tak lupa sebiji kek hari lahir.. Sambutan yang kami adakan pada sebelah malam.. Apa pun layan picture di bawah..
Dalam masa (siang hari) kami semua di sana banyak tempat yang kami kunjungi 3 pulau iaitu Pulau Beras Basah, Pulau Dayang Bunting dan Pulau Helang. Selain itu Kompleks Kraftangan Pulau Langkawi, Langkawi Cable Car, Kota Mahsuri Langkawi dan Dataran Lang.. Memang menyeronokkan percutian kali ini.. Jika diberi peluang untuk ke sana lagi aku akan gi gak (tapi bukan dlm masa ini la erk) hehehehe...

Oklah silala roll di bawah melihat pic yg telah diambil oleh jurugambar (xprofesional)..

Picture di bawah ini adalah hari terakhir di Langkawi. Oklah sampai di sini saja cerita aku di Langkawi. Daa...




1 ulasan: